powered by Agones.gr - livescore
Advertisement

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Μ. Ιατρόπουλος: Δες την... «άγνωστη» κόρη του!

Ο "σκληρός" της τηλεόρασης και του κινηματογράφου έχει μία πανέμορφη κόρη, την οποία αποκαλύπτει η Espresso της Κυριακής.alt




Τι λέει η ίδια για τη σχέση με το δημοφιλή πατέρα της και πως τα πάει με τη μητέρα της;
Η Μαρία Ιατροπούλου είναι η μεγάλη αδυναμία του γνωστού ηθοποιού Μιχάλη Ιατρόπουλου. Η 22χρονη ηθοποιός μιλάει για τις σπουδές της, τη μεγάλη αγάπη της, το θέατρο, τη σχέση με τον πατέρα της, την αδυναμία που έχει στη μητέρα της, αλλά και για την πολιτική.
altΜίλησέ μας για τα παιδικά σου χρόνια. Πώς αποφάσισες να γίνεις ηθοποιός;
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Έζησα σε ένα οικογενειακό περιβάλλον που μου προσφέρει πάντα αγάπη και στήριξη. Μετά το σχολείο, θέλησα να ασχοληθώ με το μάρκετινγκ, όμως οι σπουδές μου έμειναν στη μέση, καθώς με τράβηξε η μεγάλη μου αγάπη, η υποκριτική. Έτσι, αποφάσισα να γραφτώ στη Δραματική Σχολή Ίασμος, όπου έμπειροι δάσκαλοι με οδήγησαν σε δρόμους πρωτόγνωρους, διάσπαρτους με τη μαγεία του θεάτρου.
altΠότε ήρθες στην Αθήνα;
«Στην Αθήνα ήρθα φέτος, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές μου. Η Αθήνα είναι μια πόλη με πλούσια καλλιτεχνική ζωή που σίγουρα θα μου ανοίξει νέους ορίζοντες».
Για τη σχέση με τη μητέρα της, τον πατέρα της και την τωρινή σύζυγό του, Μαρία Εγγλέζου, που πρόσφατα ο φωτογραφικός φακός τους "απαθανάτισε" όλους μαζί, στο Μέγαρο Μουσικής δήλωσε:
«Η μητέρα μου είναι ο μεγαλύτερος μάγκας που έχω γνωρίσει στη ζωή μου. Μια γυναίκα απίστευτα δυναμική, πετυχημένη στη δουλειά της και την οικογένεια της, ευαίσθητη και τρυφερή, εντυπωσιακά κομψή, το απόλυτο θηλυκό. Η σχέση μου με τον πατέρα μου είναι άλλοτε τρυφερή και άλλοτε συγκρουσιακή. Μια σχέση που χαρακτηρίζει δύο εκρηκτικές προσωπικότητες αλλά πάντα σχέση αγάπης. Υπάρχουν φορές που τον συμβουλεύομαι, αλλά δεν με αγχώνει καθόλου που είναι ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης. Πολλά παιδιά καλλιτεχνών χάραξαν το δικό τους δρόμο στην Τέχνη και κάποιες φορές το οικογενειακό όνομα λειτούργησε σαν βαρίδι»
alt

.«Η σχέση μου με την τωρινή του σύζυγό, είναι μια σχέση αμοιβαίας κατανόησης, εκτίμησης και συμπάθειας. Σέβομαι απόλυτα τις επιλογές των άλλων, όπως θέλω να σέβονται και εκείνοι τις δικές μου».
Πηγή Read 51 times

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου